close

 

不是我在說,真是無心插柳柳成蔭,去看大衛演唱會,拍了照片,結果受到大家這樣的喜愛,真是始料未及。現在大衛美國最大粉絲網站FOD的2010年新標旗,居然採用的就是Gen姐的照片,真是讓我感到榮幸的不得了,請大家跟我一起爽一下吧!

 

Picture 2.png

 

他們還謝謝我,我才要謝謝他們用我的照片呢!


*Special thanks to the amazing Nat for designing our new banner!  And a big thanks to Gengen for her amazing concert picture up there in our beautiful new banner–I think it’s just perfect: David is reaching for the fans!  And of course the plaid borders…

 

FOD用的就是這張,我也灰長稀飯的。

 

P1120314.JPG

arrow
arrow
    全站熱搜

    GengenW 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()